Medion LIFE X14343 43" Ultra-HD Smart-TV met Netflix & Bluetooth 2019

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Medion LIFE X14343 43" Ultra-HD Smart-TV met Netflix & Bluetooth 2019 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,8

t*********@l****** 05-05-2022

In 2019 bij de Aldi gekocht omdat het daar in de aanbieding was. Pas eind 2020 gebruik van gemaakt, doch na enige tijd kregen we problemen met de afstandsbediening. We dachten dat dit aan de batterijen lag, maar niks hielp. Onlangs viel de tv onverwachts uit, we kregen met veel moeite de tv weer aan maar dat was van korte duur. Andere zender zetten lukte niet, beeld haperde / viel uit maar geluid bleef aan. Uiteindelijk viel tv geheel uit.
Oorzaak?? Onbekend
De garantietermijn (februari 2022) was natuurlijk net verstreken. Onlangs dat er telefonisch is geweest met Medion, is enige korting op aanschaf van een nieuwe Medion tv de meest gunstige optie. Helaas gaat niet meer gebeuren.

Pluspunten

• Geluid
  • HDMI
  • Beeld

Minpunten

• Afstandsbediening
  • binnen 3 jaar na aankoop storing / tv defect

Mandy 21-04-2020

Het apparaat heeft een scherp beeld en voldoet als gewone tv. Maar er zitten maar 4 apps op waarvan wij er maar 2 nuttig vinden (Netflix en YouTube). Omdat we in de slaapkamer geen tv aansluiting hadden dachten we een smart tv te kopen en te gaan streamen. We krijgen wel geluid maar geen beeld. Dus alsnog een chromecast moeten kopen om het smart gedeelte te vervangen. Ook is zelf apps toevoegen niet mogenlijk. Dus als je kabel hebt een prima toestel maar anders zou ik iets anders kopen.

Pluspunten

• Scherp beeld
  • Mooie tv op te zien

Minpunten

• Smart gedeelte is teleurstellend
  • Apps minimaal en niet zelf te installeren

Nick 27-01-2020

Goede koop Medion TV

Super TV, snel, veel opties en scherp beeld. Makkelijk om te bedienen en snel geleverd, we zijn er blij mee.

Pluspunten

• Scherp beeld
  • Smalle randen
  • Mooi desjgn
  • Fijne toetsen afstandsbediening

Ton 15-01-2020

Ultra HD met DVB-T2 HEVC

Was een kleiner scherm gewend en dan is dit een openbaring, wat een mooi beeld zeker in 4K. Ook veel mogelijkheden maar die moet je wel zelf opzoeken, staan niet allemaal in het bijgeleverde boekje benoemd (wel te vinden in uitgebreide handleiding op internet). Goed geluid, licht gewicht en bedienbaar vanaf mobieltje, erg handig. Ook signaal via DBV-T2 HEVC te ontvangen, gevoelige ontvanger, prima beeld.

Pluspunten

• Vele opties
  • Prijs-kwaliteit
  • Gewicht

Minpunten

• aantal app's is beperkt
  • instructieboekje beperkte info